Sorting
Source
IBUK Libra
(3)
Form of Work
E-booki
(3)
Author
Błaszczyk Tomasz
(1)
Kubica Jakub
(1)
Pudełko Marek
(1)
Year
2020 - 2025
(2)
2010 - 2019
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
3 results Filter
E-book
In basket
Książka „Tworzenie gier dla początkujących” dedykowana jest wszystkim osobom chcącym wgłębić się w świat programowania gier 3D oraz zaznajomić się i wykorzystać możliwości środowiska Unity. Celem książki jest przekazanie początkującym twórcom wiedzy z zakresu: obsługi podstawowych funkcjonalności, pisania i implementacji skryptów, tworzenia obiektów fizycznych, animacji, teksturowania i optymalizacji. Książka adresowana jest również dla każdego, już nieco bardziej doświadczonego programisty, który szuka nowych, rozbudowanych narzędzi, pozwalających poszerzyć swoją dotychczas zdobytą wiedzę o coś zupełnie odmiennego i niezwykle kreatywnego. Dzięki tej książce: Stworzysz swój własny trójwymiarowy świat wraz z postacią głównego bohatera. Zapoznasz się z wieloma istotnymi pojęciami dotyczącymi fizyki w grach. Nauczysz się tworzyć proste animacje, dodawać muzykę i dźwięki, a następnie wszystko to łączyć z rozbudowanymi skryptami. Dowiesz się, czym jest Asset Store, w którym czeka na Ciebie niezliczona ilość możliwych do wykorzystania zasobów. Stworzysz prosty system walki, wskaźnik punktów życia i podążających za graczem przeciwników. Zbudujesz system zbierania punktów oraz ich zliczania • temat tworzenia prostych interfejsów oraz menu nie będzie dla Ciebie niczym obcym. Dowiesz się, jak wbrew teorii heliocentrycznej poruszyć słońce, tworząc zjawiskowy cykl dnia i nocy w swoim świecie gry. Zbudujesz od podstaw mechanizm zapisu stanu gry oraz jego późniejszego wczytania. Wyrobisz sobie (mam nadzieję) nawyk porządkowania utworzonych obiektów oraz ich intuicyjnego nazywania.
This item is available online. Expand information to see details.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
In basket
Form of Work
Książka „Podstawy sieci dla technika i studenta - Część 1” to kompletny zasób wiedzy w ujęciu teoretycznym jak i praktycznym, poświęcony sieciom komputerowym. Autor przystępnym językiem oprócz zarysu historycznego przedstawił media i sygnały transmisyjne, począwszy od teorii, aż do zastosowań praktycznych, demonstrując również techniki ich montażu. W książce dokładnie opisano podstawy komunikacji sieciowej, zasadę działania urządzeń i usług działających w współczesnym Internecie. Książka kierowana jest dla każdego czytelnika, nawet ze znikomą wiedzą informatyczną, chcącego zrozumieć jak działają sieci komputerowe. Przede wszystkim adresowana jest do uczniów techników informatycznych, teleinformatycznych oraz studentów IT, ponieważ zawiera odnośniki do podstaw programowych i zagadnień jakie należy opanować w trakcie całego cyklu nauki. Dodatkową pomocą w zdobywaniu wiedzy są przykłady, ćwiczenia, pytania diagnozujące wiedzę i linki w postaci kodów QR do treści źródłowych, a także zestaw samo oceniających plików *.pka symulatora sieciowego Packet Tracer. Autorem książki jest Jakub Kubica, utalentowany, młody pasjonat sieci komputerowych oraz pozostałych zagadnień IT. W swoim dorobku posiada już komplet kwalifikacji zawodowych uprawniających go do legitymowania się dyplomem Technika Informatyka oraz dysponuje dużym zasobem certyfikatów Akademii Cisco. Jakub jest kolejnym przykładem świadczącym o tym, że warto inwestować w młode talenty, co stanowi podstawową strategię działalności wydawnictwa ITSTART.
This item is available online. Expand information to see details.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
In basket
Form of Work
„Prawdziwa historia Internetu” to obszerne źródło wiedzy o Internecie i jego ewolucji. Przedstawia ojców Internetu, ukazuje jak powstały pierwsze sieci i jak się rozwijają do dnia dzisiejszego. Ze szczegółami opisano najważniejsze usługi, protokoły i programy, dzięki którym łatwo i sprawnie ludzie wymieniają pliki, rozmawiają, dzielą się wiedzą i przeżyciami, czyli po prostu surfują po sieci. Książka kierowana jest do ludzi, którym nie wystarcza samo surfowanie po ogromnym Internecie, lecz pociąga ich wiedza i ciekawość. Ponieważ kierowana jest nie tylko dla profesjonalistów, to nie można jej traktować, jako podręcznika uczącego o sieciach. Jest to książka z kategorii popularnonaukowych, w której autor postawił sobie bardzo trudne zadanie, w jasny i przejrzysty sposób pokazać pełną historię Internetu. Główny układ książki przedstawia ewolucję sieci, pokazując pomysły i wynalazki, wiążąc je ze sobą i ukazując, jaki miały na siebie wpływ. Można tu znaleźć opisy usług, które zyskały ogromną popularność, ale również takich, które się nie przyjęły. Na końcu autor zamieścił chronologię tych wydarzeń, oraz przygotował bogaty słowniczek pojęć. Nowe wydanie zostało poszerzone o ponad 40 stron przedstawiając rozwój wydarzeń, które miały miejsce w sieci internet, aż do końca roku 2012.
This item is available online. Expand information to see details.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again