137073
Książka
W koszyku
(Marketing)
Podręcznik akademicki do przedmiotu Badania marketingowe, przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Zawiera kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przykładami pochodzącymi z polskiej praktyki gospodarczej. [pwn.pl]
Status dostępności:
Filia 11 Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr., netogr. s. 595-[605].
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów uczelni ekonomicznych oraz kierunków ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych i szkoleń z zakresu zarządzania i marketingu, menedżerów i pracowników agencji badawczych i przedsiębiorstw.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej