137294
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingiem : aspekty strategiczne / Roman Niestrój. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1996. - 219, [4] s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość)
Status dostępności:
Wypożyczalnia BG
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Filia nr 2
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia nr 4
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Filia nr 7
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Filia nr 9
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej